Dažniausiai užduodami klausimai





Svetainių talpinimas


Įkėliau svetainę, tačiau vis tiek matomas "svetainė kuriama" puslapis

Diegiant talpinimo vietą, OVH įkelia ir pradinį informacinį puslapį, kuris atidaromas, kol neparuošta svetainė. Jeigu į www katalogą įkėlėte savo svetainės failus ir neištrynėte senų failų, gali būti, kad matysite ne tą svetainę.

Tai pataisysite ištrynę ar pervadinę puslapį "index.html". Patariame pervadinti failą, kad bet kuriuo metu galėtumėte jį atstatyti.

Kita naudinga informacija: svetainės failus reikia kelti į "www" katalogą, antraip jie nebus pasiekiami.



Nerandu prisijungimo prie duomenų bazės parametrų

Diegiant talpinimo planą SQL bazė nesukuriama. Todėl ir negavote prisijungimo parametrų. Iš pradžių sukurkite duomenų bazę.

Prisijunkite prie valdymo skydo ir spragtelėkite domeną.
Eikite į Svetainių talpinimas -> SQL valdymas -> Nauja duomenų bazė.

Įveskite reikiamą informaciją ir spragtelėkite "Patvirtinti" , kad užbaigtumėte duomenų bazės kūrimą.

Po kelių minučių gausite laišką su duomenų bazės informacija.

Jeigu duomenų bazę jau kūrėte, prisijungimo duomenis rasite valdymo skyde.
Eikite "Administravimas" -> "Mano nustatymai" -> "Siųstų laiškų santrauka" ir rasite diegimo laišką.




Kaip pakeisti talpinimo planą?

Norite pakeisti talpinimo planą, tačiau nežinote kaip?
Skaitykite šį gidą: Talpinimo plano keitimas.



Kaip kurti multidomeną?

Norite OVH svetainių talpinimo plane sukurti multidomeną?
Skaitykite šį gidą: Multidomeno kūrimas.



Kaip pakeisti pagrindinį svetainių talpinimo domeną?

Norite pakeisti pagrindinį svetainių talpinimo domeną, tačiau nežinote, kaip tai padaryti?
Mūsų gide rasite atsakymą: Pagrindinio svetainių talpinimo domeno keitimas.



Kaip peržiūrėti statistiką?

Prieiga prie jūsų svetainės statistikos įtraukta į jūsų svetainių talpinimo planą. Jums nereikia pasirašyti sutarties dėl abonemento, kad galėtumėte naudotis šia paslauga.

Po keleto dienų nuo svetainių talpinimo naudojimo pradžios galite prisijungti prie statistikos ir sekti svetainę.
Svetainės statistikos peržiūra.



Ką reiškia ši klaida?

404 Ši klaida gali įvykti, kai siunčiate užklausą į neegzistuojantį puslapį arba puslapį, nebeegzistuojantį serveryje.
Taip pat tikėtina, kad URL perrašymas įvyko neteisingai, todėl buvo pateikta užklausą į neegzistuojantį puslapį.
403 Ši klaida susijusi su failų teisėmis (CHMOD).
Naudotojas neturi pakankamai teisių šiam puslapiui peržiūrėti. OVH gali pakeisti šias teises tik įsilaužimo atveju ar klientui pateikus atitinkamą prašymą.
500 Klaida 500 gali įvykti dėl šių priežasčių:
  • Netinkamai sukonfigūruotas .htaccess failas, arba netinkamas kodavimas;
  • Netinkamos failų teisės;
  • Skriptą galėjo nutraukti Okillerd robotas, pavyzdžiui, jei failo vykdymas užtrunka pernelyg ilgai, ar dėl neautorizuoto užsakymo.
Adresas nesurandamas Visų pirma įsitikinkite, kad jūsų interneto jungtis veikianti. Išvalykite naršyklės spartinančiąją atmintinę ir patikrinkite, kad nėra ugniasienės, kuri gali sulėtinti ar sustabdyti jūsų interneto jungtį.

Ši klaida gali atsirasti dėl netinkamai sukonfigūruotų DNS įrašų ar dėl neegzistuojančio domeno naudojimo.
Klaida ieškant duomenų bazės jungties Ši klaida susijusi su duomenų bazės jungtimi.
Klaida gali atsirasti dėl netinkamai sukonfigūruotų interneto svetainės failų, kurie neturi tinkamų duomenų prisijungimui prie duomenų bazės.
Klaida taip pat gali atsirasti, jei prie duomenų bazės bandoma jungtis tuo pat metu iš daugybės jungčių.






Domenas


Kaip keisti domeno savininką?

Kiekvieno domeno savininko keitimo procedūra yra individuali.

Jeigu norite atlikti savininko keitimą domenams su plėtiniais .fr / .be / .eu / .re,pradėkite čia:


Šiame gide paaiškinama, kaip domeno savininko keitimo procedūrą domenams .com / .net / .org / .info / .biz :


Daugiau informacijos apie domeno savininko keitimą rasite plėtinių aprašymų puslapiuose:


Kairėje pusėje pasirinkite domeno plėtinį, po to spragtelėkite "Specifikacijos".



Kaip perkelti domeną į OVH?

Šiuose giduose paaiškinta, kaip perkelti jūsų domeną:


Čia rasite domeno perkėlimo gidą su papildoma informacija:



Kaip nukreipti domeną?

Domeną galima nukreipti keliais būdais.
Šiame gide rasite reikiamą informaciją: Žiniatinklio nukreipimo kūrimas.





El. paštas


Kaip sukurti el. pašto dėžutę?

Reikia pagalbos kuriant el. pašto dėžutes? Skaitykite šį gidą:





Kaip kurti el. pašto dėžutę, kai matomas draudimo ženklas?

Tai gali būti dėl kelių priežasčių:

  • Jūs jau naudojate visas įmanomas savo plano dėžutes;
  • Neturite talpinimo plano, todėl neturite ir el. pašto paslaugos;
  • Negalima kurti prisijungus su dabartiniu kliento ID. Įsitikinkite, kad jungiatės su paslaugos techninio ar administracinio kontakto ID.

Tiesiog užsakykite planą, kuris suteikia el. pašto dėžutes ir galėsite kurti savo, taip pat pabandykite jungtis su atitinkamu ID.



Kaip skaityti ir siųsti žinutes iš Roundcube?

Reikia pagalbos dėl el. pašto sąsajos naudojimo? Skaitykite Roundcube gidą:





Kaip sukurti el. pašto nukreipimą?

Norite peradresuoti laiškus iš vienos dėžutės į kitą?
Skaitykite el. pašto peradresavimų gidą:





Kaip kurti ar šalinti automatinį atsakiklį?

Norite sukurti automatinį el. pašto atsakiklį?
Skaitykite šį gidą:





Kaip konfigūruoti el. paštą įvairiose programose?

Esame paruošę kelis gidus, kaip įvairiose pašto programose konfigūruoti paskyras.

Gidus rasite šiame puslapyje:





Kaip padidinti talpinimo paslaugos pašto dėžučių dydį virš 5 GB?

Kol kas neteikiame plano, kuriame pašto dėžutės dydis viršytų 5 GB.

Tačiau galite:

  • Pakeisti el. pašto veikimą ir nesaugoti visų laiškų serveryje;
  • Pradėti naudoti Exchange pasiūlymą su pašto dėžutėmis iki 50 GB bei profesionaliam naudojimui skirtomis funkcijomis.

Daugiau informacijos gausite Exchange 2013 puslapyje.



Ką reiškia ši klaida?

553 sorry, that domain isn't allowed to be relayed thru this MTA (#5.7.1) Ši klaida susijusi su tuo, kad SMTP autentifikavimas nebuvo aktyvuotas jūsų pranešimų siuntimo programinėje įrangoje.
Norėdami išspręsti šią klaidą, aktyvuokite autentifikavimą serveriui, iš kurio siunčiami pranešimai. Identifikacijai naudokite visą savo el. paštą kaip prisijungimo vardą ir jūsų el. pašto dėžutei priskirtą slaptažodį.






Kliento paskyra


Kaip keisti paslaugų kontaktus?

Paslaugų kontaktų valdymo gidas:





Kaip keisti savo informaciją?

Norėdami keisti savo informaciją, prisijunkite prie valdymo sąsajos.
Po to spragtelėkite "Administravimas" -> "Mano nustatymai" -> "Asmeninė informacija".

Atsidariusiame puslapyje galėsite keisti savo informaciją.





Kaip atkurti kliento paskyros slaptažodį?

Galite bet kada atkurti OVH paskyros slaptažodį. Paprasčiausiai sekite šiame gide pateiktus nurodymus:





Kodėl asmeniniuose duomenyse keičiant šalį gaunama klaida?

Negalima valdymo sąsajoje pakeisti šalies. Norėdami pakeisti šalį, atlikite šiuos veiksmus:

  • Įveskite pašto adreso informaciją;
  • Pagalbos tarnybai išsiųskite laišką su gyvenamosios vietos įrodymu ir raštišku prašymu.

Tuomet mes pakeisime jūsų paskyros šalį.
Pagalbos tarnyba ir sutartys taip pat bus susietos su nauja šalimi.





Kita


Jeigu mano domenas yra ne OVH, ar galiu užsakyti el. pašto ar svetainių talpinimo planą?

Taip, galite užsakyti OVH el. pašto ar svetainių talpinimo paslaugą. Tačiau, kad paštas ar svetainių talpinimas veiktų, turėsite domeno registravimo paslaugos teikėjo sistemoje konfigūruoti domeną.

Užsakius el. pašto paslaugą :

El. pašto nustatymai, kai naudojamas svetainių talpinimo paslaugos paštas:

  • mx0.ovh.net : Be apsaugos;
  • mx1.ovh.net ir mx2.ovh.net : paprastas anti-spam, su skirtingais prioritetais;
  • mx3.ovh.net ir mx4.ovh.net : anti-spam + antivirus, su skirtingais prioritetais;
  • redirect.ovh.net: el. laiškų peradresavimas į kitas dėžutes (nesuteikia teisės valdyti domeno POP dėžučių. Naudojant šią parinktį taip pat būtina naudoti OVH DNS serverius).

Po to prisijunkite prie paslaugos teikėjo valdymo sistemos ir redaguokite DNS zoną.

Užsakius svetainių talpinimo paslaugą :

  • Sužinokite svetainių talpinimo plano IP adresą.

Po to prisijunkite prie dabartinio paslaugos teikėjo sistemos ir redaguokite DNS zoną. Kaip sužinoti IP adresą, skaitykite šiame gide:


Skaitykite dalis "Svetainių talpinimo plano IP adresas" ir "Klasterių ir IP lentelė".





Bendrinis D.U.K.


Kas yra svetainių talpinimas?

Svetainių talpinimas arba talpinimas internete - tai klientui skirta disko vieta, kurioje galima saugoti interneto svetainę, kad ji būtų prieinama internetu.

Svetainių talpinimas (bendrai naudojamas talpinimas) - tai paslaugos teikėjo sukurta infrastruktūra, todėl klientui reikia rūpintis tik savo svetaine.



Kas yra domenas?

Domenas yra interneto svetainės adresas. Domenų vardų serveriai (DNS) užklausas į domeną nukreipia į talpinimą ar kitas paslaugas, pvz., el. paštą.

Domenai būna bendriniai (.com, .net, .org ir pan.) ar susieti su geografine zona (.fr, .eu, .asia ir pan.). Be to, greitu metu bus sukurti nauji plėtiniai (virš 700): .web, .bzh, .shop, .paris, .sex ir t.t...



Koks skirtumas tarp svetainių talpinimo, dedikuoto serverio ir Cloud paslaugų?

Svetainių talpinimo paslauga leidžia klientui nesirūpinti platforma (architektūra), kurioje yra svetainė. Be to, su paslauga suteikiami valdymo įrankiai, kuriuos lengva naudoti net pradedantiesiems.

Dedikuotų serverių paslauga suteikia galimybę administruoti serverius. Klientas turi daugiau resursų paskirstymo bei konfigūravimo laisvės, tačiau reikia numatyti papildomą konfigūravimą ir svetainės veikimą.

Cloud iš esmės atspindi platformų ir/ar resursų virtualizavimą. Galima lanksčiai valdyti konfigūravimą, pagal poreikius. Valdymo funkcijos ir konfigūravimas gali būti padalintas tarp kelių serverių, todėl tai yra sudėtingiau.



Kodėl verta rinktis OVH svetainių talpinimą?

Mūsų kvalifikuota pagalba padeda diegti internetinius projektus nuo 1999 metų. OVH talpina 18 milijonų projektų ir 150 000 serverių, todėl tapo numeriu 1 Europoje ir numeriu 3 pasaulyje.

Mes kuriame web sprendimus, kurie suteiktų didelę konfigūravimo laisvę. Pavyzdžiui, moduliai suteikia galimybę susikurti el. parduotuvę arba tinklaraštį, taip pat lengvai valdyti klientų paslaugas valdymo sąsajoje.

Taip pat naudosite mūsų tarptautinį optinio pluošto ir saugų tinklą. Prancūzijoje ir 16 filialų mumis pasitiki daugiau kaip 700 000 klientų.



Kam skirta svetainių talpinimo paslauga?

Svetainių talpinimo paslaugas taip pat mėgsta klientai, kurie ieško paprasto administravimo ir nori sukurti profesionalias interneto svetaines,asmeninį tinklaraštį ar talpinti kelias svetaines ir nenori prižiūrėti talpinimo infrastruktūros; priešingai nei eksperimentuotojai, kurie orientuojasi ties dedikuotais serveriais, kad galėtų visapusiškai viską valdyti ir geriau suprasti technologijas.

Šie talpinimo planai suteikia didelę galimybių paletę ir palaikyti daugybę projektų. Be to, jie apima įvairius profilius, nuo pradedančiųjų, iki didelių įmonių.



Kaip sukurti svetainę?

Svetainę galima kurti po svetainių talpinimo paslaugos suteikimo, naudojant tam skirtą programinę įrangą arba svetainių kūrėjų paslaugas. Po to pakaks tiesiog įkelti svetainę.

Taip pat galite sukurti savo svetainę talpinimo plane panaudojant programavimo kalbas arba naudojant modulius (TVS), kuriuos galima diegti sprendimas vienu spragtelėjimu tiesiai į talpinimo sistemą.



Ar galiu svetainių talpinimo plane laikyti suaugusiems skirtas svetaines?

Kol viskas vyksta nepažeidžiant įstatymų ir svetainė atitinka tokiam turiniui keliamus reikalavimus (pvz., draudžiama prieiga nepilnamečiams), turinį galima saugoti. Be to, tokioms svetainėms rekomenduojamas galingesnis talpinimo planas - PERFORMANCE.

Klientas yra atsakingas už turinį ir užsakymo metu patvirtina, kad turinys atitiks sutarčių reikalavimus.



Ar galima talpinti neribotą svetainių bei domenų skaičių?

Planuose ASMENINIS ir PRO domenų skaičius ribojamas iki 1000, PERFORMANCE plane domenų skaičius neribojamas.

Svetainių kiekis neribojamas (nepažeidžiant sutarčių sąlygų ir neviršijant suteikiamų plano resursų). Didžiausias rekomenduojamų svetainių skaičius yra tik rekomendacija, susijusi su kiekvienam planui suteikiamais resursais .





Techniniai DUK


Kas yra planui suteikiami resursai?

Talpinimo plano galingumas paprastai gali būti suprantamas kaip procesoriaus resursai (CPU Core), operatyvioji atmintis (RAM) ir serveris, kuriame sukurta talpinimo platforma.

Talpinimo planuose šie resursai yra naudojami bendrai, neišskiriant jų atskirai. Priešingai nei ASMENINIAME ar PRO plane, PERFORMANCE planai pasižymi resursais garantuojamais ir adaptuojamais resursais.



Kaip galiu patikrinti, kiek resursų naudoja mano svetainė?

Šiuo metu kuriame ir į OVH kliento paskyrą integruojame naudojamų resursų stebėjimo įrankį. Juo naudodamiesi matysite, ar planas atitinka jūsų poreikius.



Ar galiu pakeisti su talpinimo planu susietą domeną?

Į savo talpinimo planą galite įtraukti daugiau domenų ir juos valdyti nepriklausomai. Tačiau šiuo metu tik vienas domenas, užregistruotas užsakymo metu, gali būti naudojamas su papildomomis paslaugomis, pvz., el. paštu. Toks domenas vadinamas pagrindiniu.

Vėliau toks apribojimas dings ir visi domenai galės naudoti el. paštą. Tačiau šiuo metu, jeigu norite kitą domeną naudoti kaip pagrindinį, reikia keisti pagrindinį domeną.



Ar galiu suteiktas el. pašto dėžutes su keliais domenais?

Kol kas dar ne. Šiuo metu tik pagrindinis domenas gali būti naudojamas su papildomomis paslaugomis.

Vėliau toks apribojimas dings ir visi domenai galės naudoti el. paštą. Tačiau šiuo metu, jeigu norite kitą domeną naudoti kaip pagrindinį, reikia keisti pagrindinį domeną.



Kas yra el. laiškų kvota?

Laiškams, siunčiamiems per mūsų SMTP ns0/ssl0, taikomas 200 laiškų/val. limitas paskyrai ir 300 laiškų/val. limitas vienam IP. Galite laikinai ar nuolatos naudoti kitą SMTP ir/ar masinio siuntimo įrankį EzlML (jis suteikiamas su el. pašto paketais).

PHP laiškai (siunčiami iš svetainės) neribojami, tačiau esant per daug dėl klaidų grąžinamų laiškų, siuntimas blokuojamas (tokiu atveju galėsite pataisyti klaidą ir valdymo sąsajoje atblokuoti siuntimą).

Jeigu ieškote masinio laiškų siuntimo ar rinkodaros sprendimo su galimybe valdyti siunčiamus laiškus bei matyti statistiką, siūlome peržiūrėti mūsų partnerių pasiūlymą Mailjet



Ar galima gauti dedikuotą IP adresą?

Ne. Tačiau galite naudoti daugybę geolokalizuojamų IP , kurie atitinka daugelį šalių. Taip pat galite naudoti daug replikavimo taškų. Tai suteikiama nemokamai ir kliento erdvėje galite laisvai keisti IP.



Kokios yra CDN GeoCache taisyklės?

Norėdami dar labiau supaprastinti valdymą, padarėme taip, kad į CDN keliami duomenys būtų atrenkami ir įkeliami automatiškai. Dėl to visi statiniai duomenys (paveikslėliai, vaizdo įrašai, grafiniai elementai ir t.t.) bus automatiškai įkeliami į spartinančiąją atmintinę.

Pirmą kartą elementas į POP įkeliamas tada, kai lankytojas bando pasiekti elementą, jungdamasis iš POP zonai priklausančios jungties.

Į spartinančiąją POP atmintinę Europoje galima įkelti failus iki 100 Mb, kitur - iki 20 Mb (vėliau didės). Elemento automatinio atnaujinimo dažnis (TTL), be neautomatinio įkėlimo ir svetainės aplankymo, yra 60 minučių Europoje ir 10 minučių kitur.



Kaip valdyti CDN GeoCache Accelerator?

Valdymo sąsajoje galima įjungti ir išjungti CDN GeoCache Accelerator, taip pat išvalyti PoP atmintinę. Norėdami sužinoti daugiau apie CDN GeoCache valdymą, skaitykite gidą.



Ar domenui suteikiama DNSSEC paslauga?

Taip. DNSSEC ir suteikiama nemokamai visiems domenams, kurių plėtinys suderinamas su šia paslauga. Šią parinktį galima įjungti/išjungti OVH valdymo sąsajoje.





Užsakymų ir sąskaitų D.U.K.


Ar galima užsakyti ir naudoti svetainių talpinimą be domeno?

Svetainių talpinimo plano užsakymas turi būti atliekamas nurodant domeną. Tačiau galima užsakyti talpinimo planą neužsakant domeno, bet reikia nurodyti arba OVH kliento sąsajoje esantį domeną, arba nurodyti deklaruotą (DNS zonoje) domeną, arba dar neegzistuojantį domeną.

Domenas gali būti naudojamas tik jeigu jis egzistuoja arba tai bus paprasčiausias sąryšis su talpinimo planu. Be to, pasibaigiant domeno ir talpinimo plano galiojimui, galėsite neatnaujinti vienos ar kitos paslaugos.



Ar plano keitimas yra automatiškas ir/ar privalomas?

Klientas valdymo sąsajoje užsako plano keitimą. Plano keitimas atliekamas automatiškai, svetainė ir visi duomenys išsaugomi, paslauga veikia be pertrūkio.



Ar galima kelioms dienoms užsakyti galingesnį planą, o po to grįžti prie ankstesnio?

Šiuo metu negalime, tačiau planuojame pasiūlyti tokius užsakymus.



Kaip atnaujinti svetainių talpinimo paslaugą?

Kai kurios nors OVH paslaugos galiojimo laikas artės prie pabaigos, gausite priminimo laišką. Laiškas siunčiamas likus mėnesiui iki galiojimo pabaigos ir siunčiamas dar kelis kartus, iki pat galiojimo pabaigos. Laiškuose bus pateiktas paslaugų sąrašas ir nuoroda nuomos pratęsimo užsakymo sukūrimui.

Nuomą galite taip pat pratęsti mūsų svetainėje, tiesiog nurodykite paslaugos, kurią norite atnaujinti kitam laikotarpiui, pavadinimą.

Paslaugų, kurių galiojimo laikas baiginėjasi, sąrašas taip pat pateikiamas OVH kliento sąsajoje, skyriuje Administravimas > Mano paslaugos. Ten taip pat yra mygtukas nuomos pratęsimo užsakymo kūrimui.



Kas bus su nemokamu svetainių talpinimo domenu po 1 metų?

Domenas, pirmus metus suteiktas nemokamai su planu, baigs galioti praėjus lygiai metams po užsakymo sukūrimo. Jeigu norėsite toliau naudoti domeną, turėsite jį atnaujinti. Kalbant apie DNS Anycast paslaugą, ją taip pat galima atnaujinti (už 0,99 € be PVM / metams) arba neatnaujinti.

Jeigu neatnaujinsite domeno, jis nebus toliau naudojamas (tiek su svetaine, tiek su el. paštu) ir bus pašalintas. Tačiau galite atnaujinti tik talpinimo paslaugą ir ji toliau bus aktyvi (ir pasiekiama naudojant kitą domeną).



Ar galima nenaudoti nemokamų DNS Anycast CDN GeoCache paslaugų?

DNS Anycast paslauga nemokama 1 metus, be įsipareigojimo, taip pat su planu suteikiamas ir domenas, tačiau šių paslaugų galite atsisakyti. Tą galima padaryti užsakymo metu.

Nemokama CDN GeoCache Accelerator paslauga integruojama pagal nutylėjimą, išskyrus tuos atvejus, kai norite užsakyti ir naudoti privatų SSL sertifikatą (paslaugos nesuderinamos tarpusavyje).