Saugumas ir SLA garantijos

Tinklas

OVH garantuoja nuolatinį Private Cloud vidaus tinklo prieinamą (100% laiko), išskyrus suplanuotų priežiūros darbų atvejus, apie kuriuos klientai bus įspėti iš anksto.

OVH garantuoja Private Cloud prieigą prie interneto 99.95% laiko, išskyrus suplanuotų priežiūros darbų atvejus, apie kuriuos klientai bus įspėti iš anksto.

Nesilaikymo atveju:

Tinklas
5% visos būsimos sąskaitos sumos, už 10 minučių neveikimo, tačiau bendra kompensavimo suma negali viršyti 100% sąskaitos sumos.

Interneto jungtis
5% visos būsimos sąskaitos sumos, už 1 valandą neveikimo, tačiau bendra kompensavimo suma negali viršyti 100% sąskaitos sumos.

Mazgai (host serveriai)

OVH garantuoja Private Cloud serverių (hosts) prieinamumą 99.99% laiko. Šiuose serveriuose talpinamoms aplikacijoms taip pat garantuojamas 99.99% prieinamumas, jei infrastruktūra tinkamai sukonfigūruota pagal kliento poreikius.

OVH atsarginį host serverį suteiks per mažiau nei 15 minučių.

Nesilaikymo atveju:
Kompensavimas už host serverio neveikimą skaičiuojamas kito apmokėjimo metu.

Saugyklos

OVH saugykloms garantuoja 100% pasiekiamumą. Saugyklų sistema sudaryta iš pagrindinės (master) ir antrinės (slave) saugyklų, pastaroji perima darbą sugedus pagrindinei saugyklai.

Nesilaikymo atveju:
5% kompensavimas už 10 minučių saugyklos neveikimą

Jūs galite gauti kompensaciją SLA garantijų nesilaikymo atveju, jei jūsų Private Cloud naudojami bent du serveriai (hosts), įjungta aukšto pasiekiamumo (HA) parinktis ir atidarytas gedimo kvitas.

Reikia pagalbos?

Paskambinkite mums +370 5 207 82 48

Nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:00 iki 18:00