DUK - „OVHcloud Europe“ sutarčių atnaujinimas

OVH & SYS LT sutarčių atnaujinimas

Čia rasite atsakymus į klausimus, susijusius su sutarčių sudarymų su OVH / SYS LT, kurios įsigalioja 2020 m. spalio 21 d., perkėlus į OVHcloud Europe.

Ši dokumentacija taikoma tik klientams, prisijungusiems prie OVH / SYS LT

Anglišką šio vadovo versiją galite rasti čia.

Kokie yra didieji pakeitimai?

  • Kurie produktai yra su tuo susiję?

Visi produktai nuo 2020 m. spalio 21 d. užsakyti OVH / SYS LT svetainėje yra susiję.

  •  Ar pasikeis šių produktų užsakymas?

Nuo 2020 m. spalio 21 d. OVH / SYS LT nebebus galima pateikti naujo produkto užsakymo. Nauji užsakymai turi būti pateikti OVHcloud Europe svetainėje.

  •  Ar vis dar įmanoma atnaujinti savo produktus?

Savo produktus OVH / SYS LT galėsite atnaujinti ne ilgiau kaip per 3 mėnesius- nuo 2020 m. spalio 21 d. iki 2021 m. vasario 1 d. Praėjus šiam laikotarpiui, jūs nebegalėsite atnaujinti savo produktų OVH / SYS LT.

Išimtis daroma domenų pavadinimams ir „Exchange“ produktams, kurie yra metiniai. Jie gali būti atnaujinti ne ilgesniam kaip 12 mėnesių laikotarpiui.

  •  Noriu atnaujinti esamus produktus po 2021 m. vasario 1 d.  ir (arba) pateikti užsakymą naujam produktui. Ką turėčiau daryti?

Norėdami tai padaryti, kreipkitės į savo vadybininką, kad sužinotumėte apie naujas sutartis ir atliktumėte jų patvirtinimo operacijas.

Šių sutarčių patvirtinimas leis jums naudotis visu OVH katalogu esančiu OVHcloud Europe.

  •  Kas atsitiks su produktais, kuriuos jau turiu?

Perėjus į OVHcloud Europe / SYS Europe, produktai išliks aktyvūs iki jų galiojimo pabaigos. Jei migruosite, išlaikysite visas savo paslaugas.

  •  Ar pasikeis mano kliento erdvė?

Prieiga prie klientų zonos nepasikeis ir jūs vis tiek galėsite prisijungti naudodamiesi ta pačia kliento paskyra.

Svarbu pažymėti, kad nuo 2021 m. vasario 1 d. visa informacija bus anglų kalba.

  •  Aš pateikiau užsakymą, bet dar nesumokėjau už jį. Kas nutiks?

Visi užsakymai, išskyrus atnaujinimus, kurie nebuvo apmokėti ir todėl dar neužbaigti, nuo 2020 m. spalio 21 d. bus atšaukti . Kai perkėlimas bus baigtas, galėsite užsisakyti dar kartą tiesiai OVHcloud Europe / SYS Europe svetainėje.

Tačiau jei mes gausime apmokėjimą už atšauktą užsakymą, ši suma bus klientui grąžinta.

Informacija apie operaciją

  •  Noriu patvirtinti naujas sutartis savo kliento zonoje, bet mygtukas yra pilkas?

Norint patvirtinti naujas sutartis, tereikia įvykdyti 3 sąlygas:

1. Jei savo sąskaitoje turite skolą, ją reikės apmokėti šiame OVH LT skyriuje ir (arba) SYS vadovo skiltyje „Mano sutartys“

2. Jei šiuo metu vykdote užsakymą, bet jis dar nėra baigtas, turėsite palaukti, kol jis bus baigtas ar atšauktas. Savo užsakymų būseną galite stebėti   čia OVH LT ir (arba) SYS vadovo zonoje

3. Jei šiuo metu keičiate vieno iš savo produktų kontaktinę operaciją, turėsite užbaigti arba atšaukti šią operaciją. Savo esamas operacijas galite sekti čia OVH LT ir (arba) iš savo SYS Valdytojo zonos

 

  •  Šiuo metu OVH / SYS LT sąskaitoje turiu lojalumo taškų ir (arba) kreditų, ar prarasiu šias sumas?

Ne, nebijokite, jūsų lojalumo taškų ir (arba) kreditų suma jūsų OVH / SYS LT paskyroje bus išsaugota ir ja galėsite naudotis OVHcloud Europe / SYS Europe.

 

  •  Ar būtina sukurti atsarginę savo duomenų kopiją ir iš naujo juos importuoti į savo paslaugas?

Ne, jūsų duomenyse nėra jokių pakeitimų. Čia pateikiama operacija yra susieta su anksčiau patvirtintomis bendrosiomis pardavimo sąlygomis, o jūsų gaminių konfigūracija nekeičiama.

  •  Ar man bus pasiūlyta naujų produktų?

Iš tikrųjų OVHcloud Europe / SYS Europe siūlo daug platesnį produktų asortimentą.

Todėl galėsite pasinaudoti didesniu pasirinkimu, kad patenkintumėte savo poreikius.

  •  Ar klientų aptarnavimo numeris bus pakitęs?

Šis numeris +370 5 207 82 48 toliau veiks.

Apmokėjimo būdai

  •  Kas atsitiks su mano registruotu (-ais) mokėjimo būdu (-ais)?

Patvirtinus naujas pardavimo sąlygas, jūsų OVH LT / SYS LT mokėjimo priemonės bus automatiškai perkeltos į OVHcloud Europe / SYS Europe.

  •  Kokie mokėjimo metodai yra priimtini OVHcloud Europe / SYS Europe?

Priimami šie mokėjimo būdai:

- kreditinė kortelė („Carte Bleue“, „Visa“ arba „Mastercard“);

- mokėjimas per „PayPal“

- tiesioginis debetas (jei sąskaita yra SEPA zonoje, t.y. 33 Europos šalys).

Susisiekite su mūsų pagalbos tarnyba, kuri jums padės atlikti visus veiksmus.

Automatinis atnaujinimas

  •  Kas vyksta su mano automatinio atnaujinimo paslaugomis?

Automatiniai atnaujinimai OVH LT / SYS LT toliau veiks iki 2021 m. vasario 1 d..

OVH LT / SYS LT nuo 2021 m. vasario 1 d. bus išjungta automatinio atnaujinimo galimybė.

  •  Norėčiau įjungti automatinį savo produktų atnaujinimą nuo 2020 m. spalio 21 d. iki 2021 m. vasario 1 d. OVH LT / SYS LT, ar tai įmanoma?

Po 2020 m. spalio 21 d. nebus galima įjungti automatinio atnaujinimo OVH LT / SYS LT.

Kviečiame jus patvirtinti naujas bendras pardavimo sąlygas savo kliento zonoje, kad galėtumėte pasinaudoti šia galimybe.

  •  Jus dominančio klausimo nėra DUK skiltyje?

Nedvejodami kreipkitės į mūsų pagalbos centrą