DUK | Domenai

DUK apie naujus plėtinius

Kas yra naujas plėtinys?
Sąvoka būsimi plėtiniai reiškia plėtinius, kurie artimiausiu metu bus pasiūlyti registravimui domenai. Šie plėtiniai papildys jau egzistuojančius bendrinius ir geografinius plėtinius (.com, .fr, .net ...).

Kaip OVH atliekama išankstinė rezervacija?
Išankstinė rezervacija skirta klientams, besidomintiems naujais plėtiniais. Mes galime suteikti informaciją apie numatytus domenų plėtinius (kaina, registravimo data...).

Taip galėsite pasinaudoti greito užsakymo procedūra, kai plėtinį bus galima užsakyti, ir padidinsite šansus gauti norimus domenus.

Ar išankstinis rezervavimas mokamas?
Ne. OVH išankstinė rezervacija yra visiškai nemokama.

Ar išankstine rezervacija gali naudotis tik esami OVH klientai?
Ne.
Siekdami operatyviai pateikti naujausią informaciją apie jus dominantį plėtinį, paprašysime susikurti nemokamą OVH paskyrą, jeigu jos dar neturite.

Tačiau nereikės užsakyti kitų paslaugų, kad galėtumėte pasinaudoti išankstine rezervacija.

Ar išankstinė rezervacija įpareigoja įsigyti domeną, kai tik tai tampa įmanoma?
Ne.
Išankstinė rezervacija suteikia galimybę pasidomėti nauju plėtiniu ir mes suteiksime naujausią su tuo susijusią informaciją.

Ar išankstinė rezervacija garantuoja, kad gausiu norimą domeną?
Ne, tai priklauso nuo kelių dalykų.

Visų pirma registracijos paraišką gali atmesti ICANN. Jeigu taip atsitiktų, plėtinys nebūtų pateiktas apskritai. Be to, mes negalime rezervuoti plėtinių, kurių dar nepatvirtino ICANN. Pateikus domenus jie rezervuojami "pirmas užsakė, pirmas gavo" principu.

Be to, OVH siūlo automatinį užsakymą, kai tik domeno plėtinys bus pateiktas. Taip dar labiau padidės jūsų šansai gauti norimą domeną.

DUK Galiojimo pratęsimas

Kaip pratęsti paslaugų galiojimą?
Svetainėje OVH.LT

Pagrindiniame svetainės puslapyje matysite laukelį su užrašu Įveskite domeną čia...
Jums tereikia įvesti paslaugos pavadinimą ir paspausti DOMENO ATNAUJINIMAS (pvz., ovh.com).
Jūs galite įvesti kelis produktų pavadinimus iš karto, pavadinimus atskiriant tarpais, ir atnaujinti visas paslaugas tuo pačiu metu.



Jūsų kliento valdymo sąsajoje

Puslapio viršuje spauskite Sąskaitos ir apmokėjimas, po to kairiajame meniu rinkitės Mano paslaugos.
Jūs matysite visus produktus, juos galėsite rūšiuoti, po to galėsite pažymėti produktus, kurių galiojimą pageidausite pratęsti.



Automatinis atnaujinimas

Kliento valdymo sąsajoje spauskite Sąskaitos ir apmokėjimas puslapio viršuje ir Mano mokėjimo priemonės kairiajame meniu.
Jūs galite pridėti pageidaujamą mokėjimo priemonę: Paypal, banko sąskaitą, kredito kortelę.
Po to skiltyje Mano paslaugos jūs matysite produktų sąrašą. Jūs galite įjungti automatinį galiojimo pratęsimą pasirinktiems produktams.



Reikia sąmatos?
Svetainėje OVH.LT

Jūs galite sužinoti kainą pateikdami užsakymą. Jums tereikia neapmokėti užsakymo paskutiniame žingsnyje.
Užsakymo pateikimas neįpareigoja ir jūs galite pateikti tiek užsakymų, kiek pageidaujate.



Susisiekite su mumis

telefonu +370 (5) 243 00 10
arba el. paštu į šį puslapį



Reikia pagalbos?

Paskambinkite mums +370 5 243 00 10

Nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:00 iki 18:00