Techninė pagalba- OVH
Elitinės komandos dirba 24/7
Kai OVH pateikiate užsakymą, sukuriate pasitikėjimo ryšį su pasauliniu skaitmeninės infrastruktūros lyderiu.
Žinome, kad Jūsų verslo plėtra ir augimas priklauso nuo nepriekaištingo OVH paslaugų veikimo. Siekdami pelnyti Jūsų pasitikėjimą, sukūrėme 3 pagalbos komandas, dirbančias 24/7.

FASS: Pirmoji pagalbos linija



FASS (First Aid Specialist Squad) komanda žino, kaip OVH paslaugoms teikti ir suteikti pirmąją pagalbą. Šie specialistai neskaito iš gedimų vadovo kaip robotai ir neužduoda kvailų klausimų.

Tai aistringi sistemų administratoriai, kasdien naudojantys OVH paslaugas.

Šios komandos nariai komunikuos su jumis ir atsakys į Jūsų klausimus. Jie taip pat koordinuos kitus žmones sprendžiant sudėtingas situacijas.



SWAT: Taktinė komanda



SWAT (Special Weapons And Tactics) komandos prisijungia išskirtinėse situacijose. Šie administratoriai apmokyti kasdien analizuoti nestandartines situacijas ir žinomi dėl gebėjimų greitai išanalizuoti ir pašalinti gedimus.

Kai SWAT komanda prisijungia, FASS nariai užtikrina komunikaciją. Klientai gali būti tikri, kad kol vienas narys sprendžia problemą, kitas realiu laiku informuos apie situaciją.



DERT: Skaitmeniniai ugniagesiai



DERT (Datacenter Emergency Response Team) komandos dirba duomenų centruose ir visada yra šalia serverių.

Jie naudoja galingus įrankius, įspėjančius apie pirmuosius gendančio komponento požymius. Tokiu atveju planuojama intervencija ir komponentai pakeičiami.

Dieną ir naktį jie gali greitai atlikti intervenciją į OVH spintas, kadangi jų konstrukcija palengvina intervenciją. Jie žino OVH serverius kaip savo, kadangi dalyvavo jų kūrime ir gamyboje.