Exchange 2013 DUK



Avantages d'Exchange 2016


Quelles sont les principales différences entre les offres Exchange 2010, Exchange 2013 et Exchange 2016 ?

L' offre Hosted Exchange 2016 offre davantage de fonctionnalités, notamment dans le cadre d’une utilisation collaborative. La capacité de stockage est passée à 50 Go par compte.

Pagaliau visa užsakymo ir konfigūravimo sistema, kaip ir kliento paskyra, buvo paruošta iš naujo. Dabar tai tikrai aiškiau, paprasčiau ir greičiau.



Du côté des applications, quelles nouvelles fonctionnalités apporte Exchange 2016 ?

En plus des améliorations techniques sur l’infrastructure, Exchange 2016 propose de nouvelles fonctionnalités sur ses différentes applications :
  • Bendram darbui: integravimas su SharePoint, OWA Web apps: Excel, Word, PowerPoint.
  • Intelligent inbox: paieškos patarimai, apsauga nuo rašybos klaidų.
  • OWA (Outlook Web App) sąsaja optimizuota lietimui jautriems ekranams;
  • Naujas Offline režimas leidžia skaityti senus pranešimus neprisijungus;




Kuo Private pasiūlymas pranašesnis už Hosted?

Hosted Private
Serveris Webhosting Privatus
IP Webhosting Dedicated
Resursas Webhosting Dedicated
SSL sertifikatas Webhosting Asmeninį




Kodėl OVH pasirinko Microsoft Exchange?


Užsakymas / Administravimas / Apmokėjimas


Est-il possible de migrer de l’offre Exchange 2010 à Echange 2016 ?

Actuellement il n'est pas possible de migrer de manière automatique de l'offre 2010 vers l'offre 2016. Pour profiter d’Exchange 2016, il est nécessaire de migrer manuellement vos comptes suite à la commande d’une nouvelle offre.

Vous pourrez utiliser notre outil OMM pour la migration des données



Est-il possible de migrer de l’offre Exchange Hosted 2013 à Exchange Hosted 2016 ?

Savo kliento paskyroje galėsite migruoti iš 2013 į 2016 versiją paspaudę migravimo mygtuką. Perkėlimas atliekamas nemokamai ir nepertraukiant paslaugos.



Ar būtina turėti domeną OVH, kad galėčiau pasinaudoti Exchange pasiūlymu?

Ne, galite naudoti bet kurį kitą jūsų administruojamą domeną.



Kokia paslaugos užsakymo trukmė?

Exchange paslaugų naudojimo trukmė griežtai nenustatyta, net jei nuspręsite apmokėti paslaugą metams.

L'offre Exchange est en renouvellement automatique, il est nécessaire d'effectuer votre résiliation avant la date anniversaire.

Jūs galite atsisakyti paslaugos bet kuriuo metu. Atsisakymo atveju, paslaugos teikimas bus sustabdytas artimiausią nuomos pratęsimo dieną.



Comment fonctionne le nouveau système de facturation mensuelle pour l'offre Private ?

Apmokėjimas atliekamas kas mėnesį, paslaugos suteikimo dieną ir priklauso nuo naudotų paslaugų bei paskyrų.

Jeigu savo naudojamoje paslaugoje sukursite naują paskyrą, jos kaina bus įtraukta į mėnesinį apmokestinimą.

Si vous avez choisi de prépayer vos services, le pré-paiement sera utilisé pour payer les nouveaux comptes configurés.



Kaip valdomas paslaugos atnaujinimas?

Paslaugos atnaujinimas atliekamas automatiškai, paslaugos galiojimo pabaigos dieną. Apmokėjimas atliekamas taip pat automatiškai, nuskaitant nuo užsakymo metu nurodytos banko kortelės ar sąskaitos.

Mokėjimas vykdomas automatiškai nuskaitant lėšas nuo banko kortelės, įregistruotos jūsų kliento paskyroje, arba nuo OVH kliento sąskaitos.



Kaip skaičiuojamas apmokėjimas, jeigu paskyra sukuriama ir sukonfigūruojama jau naudojamoje paslaugoje?

Apmokestinimas skaičiuojamas paslaugos galiojimo pabaigos dieną, priklausomai nuo naudotų paslaugų ir paskyrų.

Jeigu sukursite paskyrą jau naudojamoje paslaugoje, bus pridėta suma už visą paskyros naudojimo mėnesį, tarsi visą mėnesį būtumėte naudoję visas paskyras.

Jeigu pasirinksite išankstinį apmokestinimą, ši suma bus naudojama naujoms paskyroms apmokestinti.



L'offre Exchange Hosted 2016 est-elle remboursable en cas d’interruption en cours d’année ?

Non, l'offre Exchange Hosted 2016 n'est pas remboursable en cas d’interruption en cours d’année.

Tačiau visada galite susieti naujus el. pašto adresus su aktyviomis paskyromis.



L'offre Exchange Private 2016 est-elle remboursable en cas d’interruption en cours d’année ?

Non, l'offre Exchange Private 2016 n’est pas remboursable en cas d’interruption en cours d’année.



Où est physiquement hébergée mon offre Hosted Exchange 2016 ?

Vos données sont exclusivement hébergées dans nos Datacentres en France.





Konfigūracija


Ar OVH siūlo el. pašto paskyrų perkėlimo į kitą OVH Exchange pasiūlymą įrankį?

Que ce soit un service chez OVH ou externe, il est possible de transférer un compte Exchange 2010, 2013, gmail, yahoo, imap vers un autre compte Exchange 2016 hébergé par OVH.

Todėl galite lengvai ir nemokamai migruoti turimą Exchange į OVH.

Susipažinkite su mūsų įrankiu

Atraskite mūsų įrankį OVH Mail Migrator.



Kas būna, kai užsakymas įvykdomas?

Išsiunčiamas paskyros sukūrimo patvirtinimo laiškas. Paslauga sukuriama kliento sąsajoje, kur galite toliau konfigūruoti paskyrą.



Kaip galiu sukurti paskyrą?

Kliento sąsajoje galite kurti, trinti ar keisti įvairias Exchange paslaugų paskyras.

Pakanka pasirinkti paslaugą stulpelyje kairėje, spragtelėti kortelę "Exchange paskyra" ir mygtuką "Pridėti".




Kaip galiu matyti savo paskyros informaciją?

Kliento paskyroje pasirinkite paslaugą sutlepyje dešinėje, po to spragtelėkite kortelę "Exchange paskyra". Matysite visų paskyrų sąrašą ir pagrindinę informaciją, pvz.:
  • Elektroninio pašto adresas
  • Galimą/naudojamą vietą;
  • Alias skaičių;
  • Būseną.
  • Outlook licencija





Kaip konfigūruoti paskyrą?

Kliento sąsajoje, kortelėje "Exchange paskyros", pasirinkite paskyrą ir spragtelėkite "konfigūruoti".

Tuomet galėsite atlikti įvairius veiksmus, pvz., keisti el. pašto adresą, įtraukti Outlook licenciją ar keisti paskyros tipą.



Kaip paslaugai priskirti domeną?

Kliento sąsajoje, kairiajame meniu pasirinkę paslaugą, spragtelėkite kortelę "Domenas", po to "įtraukti domeną".

Il est alors possible d’utiliser un domaine parmi ceux gérés chez OVH, de saisir un nom de domaine libre.



Kaip gauti senus laiškus po užsakymo?

Galite importuoti senus el. laiškus naudodami .PST failus. Pakanka sukurti senos paskyros .pst failą (pvz., outlook programoje), po to jį importuoti per programą, sukonfigūruotą su nauja paskyra.

Jūs vis dar galite naudoti OMM, jei norite perkelti duomenis.



Ar OVH keičia MX įrašus po Exchange paslaugos suteikimo?

Ne, MX įrašų keitimas nėra automatinis. Tai reikės atlikti kliento sąsajoje.

Tačiau toks keitimas gali būti atliktas automatiškai pridedant domeną prie Exchange paslaugos.



Combien de comptes e-mails Exchange 2016 peuvent être ajoutés par domaine sur l’offre hosted ?

Il est possible d'ajouter 20 000 comptes mails par nom de domaine sur l’offre Hosted. Au-delà, il est possible d'ajouter davantage de comptes mails par nom de domaine sur l'offre Dedicated Exchange, disponible à partir de 1000 comptes.



Quelles sont les limites de l'offre Hosted Exchange 2016 concernant le nombre d'envoi de mail, le nombre maximum de destinataires en copie et la taille des pièces jointes ?

Il n'y a pas de limite sur le nombre d'envois de mail. Le nombre maximum de destinataires en copie est de 200. Les pièces jointes, quant à elles, ont une taille limitée à 100 Mo (uniquement en SMTP).



L'utilisation de l'Active Directory du serveur Exchange est-elle possible ?

Ne, šiuo metu tokia funkcija negalima.



Kaip dažnai daromos atsarginės duomenų kopijos?

Dans le cadre de l'offre Hosted, les données sont sauvegardées toutes les heures, de manière automatique. Concernant l'offre Private, les sauvegardes ont lieu une fois par jour, automatiquement également.



Koks galimas laiškų, kalendorių ir paskyrų atkūrimo laikas?

El. laiškų, kalendorių ir kontaktų atsarginė kopija saugoma 15 dienų. Paskyrų atsarginė kopija saugoma 30 dienų.



Ar galiu OVH užsakyti paskyrų kūrimą ir konfigūravimą?

OVH neatlieka jūsų Exchange platformos konfigūravimo. Prireikus OVH pagalbos specialistai galės konsultuoti visais konfigūravimo klausimais.