D.U.K. Exchange 2013/2016



Exchange 2013 privalumai


Kokie esminiai Exchange 2010 ir Exchange 2013 skirtumai?

Nauji Hosted Exchange 2013 pasiūlymai suteikia daugiau bendro darbo privalumų. Užsakymų ir konfigūravimo sistema yra kliento sąsajoje: daug aiškiau, paprasčiau ir greičiau.

Pagaliau visa užsakymo ir konfigūravimo sistema, kaip ir kliento erdvė, buvo paruošta iš naujo. Dabar tai tikrai aiškiau, paprasčiau ir greičiau.



Kalbant apie programas, kokias funkcijas suteikia Exchange 2013?

Patobulinta Exchange 2013 infrastruktūra suteikia galimybę naudoti naujas funkcijas įvairiose programėlėse:

  • OWA (Outlook Web App) sąsaja optimizuota lietimui jautriems ekranams;
  • Naujas "offline" režimas leidžia skaityti senus pranešimus neprisijungus;
  • Į Exchange 2013 sprendimą integruotos naujos programos, pvz., Bing maps;
  • Smart Search technologija įsimena jūsų Exchange naudojimą, kad pagerintų ir atrinktų svarbiausius paieškos rezultatus.




Kuo Private pasiūlymas pranašesnis už Hosted?

Private Exchange 2013 naudoja privatų SSL sertifikatą. Be to, jūsų duomenys saugomi nepriklausomoje ir izoliuotoje infrastruktūroje, kurios resursai skirti tik jums.



Kodėl OVH pasirinko Microsoft Exchange?


Užsakymas / Administravimas / Apmokėjimas


Ar galima migruoti iš Exchange 2010 į Exchange 2013?

Šiuo metu negalima migruoti iš 2010 pasiūlymo į 2013. Norėdami naudotis Exchange 2013, užsakykite naują pasiūlymą ir rankiniu būdu migruokite duomenis.



Ar būtina turėti domeną OVH, kad galėčiau pasinaudoti Exchange pasiūlymu?

Ne, galite naudoti bet kurį kitą jūsų administruojamą domeną.



Kokia paslaugos užsakymo trukmė?

Exchange paslaugų naudojimo trukmė griežtai nenustatyta, net jei nuspręsite apmokėti paslaugą metams.



Kaip veikia nauja apmokestinimo kas mėnesį sistema?

Apmokėjimas atliekamas kas mėnesį, paslaugos suteikimo dieną ir priklauso nuo naudotų paslaugų bei paskyrų.

Jeigu savo naudojamoje paslaugoje sukursite naują paskyrą, jos kaina bus įtraukta į mėnesinį apmokestinimą.

Jeigu pasirinksite išankstinį apmokestinimą, ši suma bus naudojama naujoms paskyroms apmokestinti.



Kaip valdomas paslaugos atnaujinimas?

Paslaugos atnaujinimas atliekamas automatiškai, paslaugos galiojimo pabaigos dieną. Apmokėjimas atliekamas taip pat automatiškai, nuskaitant nuo užsakymo metu nurodytos banko kortelės ar sąskaitos.



Kaip skaičiuojamas apmokėjimas, jeigu paskyra sukuriama ir sukonfigūruojama jau naudojamoje paslaugoje?

Apmokestinimas skaičiuojamas paslaugos galiojimo pabaigos dieną, priklausomai nuo naudotų paslaugų ir paskyrų.

Jeigu sukursite paskyrą jau naudojamoje paslaugoje, bus pridėta suma už visą paskyros naudojimo mėnesį, tarsi visą mėnesį būtumėte naudoję visas paskyras.

Jeigu pasirinksite išankstinį apmokestinimą, ši suma bus naudojama naujoms paskyroms apmokestinti.



Ar Exchange 2013 Hosted kompensuojamas, jei metų eigoje naudojimas bus nutrauktas?

Ne, Exchange 2013 Hosted nebus kompensuojamas, jeigu nutrauksite naudojimą metų eigoje.
Tačiau visada galite susieti naujus el. pašto adresus su aktyviomis paskyromis.



Ar Exchange 2013 Private kompensuojamas, jei metų eigoje naudojimas bus nutrauktas?

Ne, Exchange 2013 Private nebus kompensuojamas, jeigu nutrauksite naudojimą metų eigoje.



Kur fiziškai yra Hosted Exchange 2013 serveriai?

Jūsų duomenys yra Prancūzijoje, Rubė (Roubaix, Prancūzijos šiaurėje) duomenų centruose.





Konfigūracija


Kaip perkelti/nukopijuoti Exchange 2010/2013 paskyrą į naują?

Nesvarbu, ar naudojate OVH, ar ne OVH Exchange 2010 arba 2013 paskyras, galite jas perkelti į Exchange 2013, esantį OVH. Visa paskyra (el. paštas, kontaktai, užduotys ir t.t.) bus nukopijuoti į paskirties adresą, taip pat neprarasite duomenų senojoje paskyroje.

Todėl galite lengvai ir nemokamai migruoti turimą Exchange į OVH.

Susipažinkite su mūsų įrankiu OVH Mail Migrator.



Kas būna, kai užsakymas įvykdomas?

Išsiunčiamas paskyros sukūrimo patvirtinimo laiškas. Paslauga sukuriama kliento sąsajoje, kur galite toliau konfigūruoti paskyrą.



Kaip galiu sukurti paskyrą?

Kliento sąsajoje galite kurti, trinti ar keisti įvairias Exchange paslaugų paskyras.
Tam pakanka pasirinkti paslaugą stulpelyje kairėje, spragtelėti kortelę "Exchange paskyra" ir mygtuką "Pridėti".




Kaip galiu matyti savo paskyros informaciją?

Kliento paskyroje pasirinkite paslaugą sutlepyje dešinėje, po to spragtelėkite kortelę "Exchange paskyra". Matysite visų paskyrų sąrašą ir pagrindinę informaciją, pvz.:

  • El. pašto adresą;
  • Paskyros tipą;
  • Identifikatorių;
  • Galimą/naudojamą vietą;
  • Alias skaičių;
  • Grupę;
  • Būseną.





Kaip konfigūruoti paskyrą?

Kliento sąsajoje, kortelėje "Exchange paskyros", pasirinkite paskyrą ir spragtelėkite "konfigūruoti".
Tuomet galėsite atlikti įvairius veiksmus, pvz., keisti el. pašto adresą, įtraukti Outlook licenciją ar keisti paskyros tipą.



Kaip paslaugai priskirti domeną?

Kliento sąsajoje, kairiajame meniu pasirinkę paslaugą, spragtelėkite kortelę "Domenas", po to "įtraukti domeną".
Galite rinktis OVH valdomą domeną, laisvą domeną ar užsisakyti naują.



Kaip gauti senus laiškus po užsakymo?

Galite importuoti senus laiškus naudodami .PST failus. Pakanka sukurti senos paskyros .pst failą (pvz., outlook programoje), po to jį importuoti per programą, sukonfigūruotą su nauja paskyra.



Ar užsisakius Hosted Exchange 2013 pasikeis MX įrašai?

Ne, MX įrašų keitimas nėra automatinis. Tai reikės atlikti kliento sąsajoje.



Kiek Exchange 2013 pašto paskyrų galima sukurti su Hosted pasiūlyme?

Vienam Hosted pasiūlymo domenui galima sukurti 20 000 el. pašto paskyrų.



Kokie Hosted Exchange 2013 apribojimai laiškų siuntimui, didžiausiam gavėjų skaičiui ir prisegtų failų dydžiui?

Laiškų siuntimui apribojimų nėra. Didžiausias vieno laiško gavėjų skaičius: 200. Prisegtų failų (pavienių ar kelių) dydis ribojamas iki 100 MB (tik per SMTP).



Ar galima naudoti Exchange serverio Active Directory?

Ne, šiuo metu tokia funkcija negalima.



Kaip dažnai daromos atsarginės duomenų kopijos?

Hosted pasiūlymo duomenys kopijuojami automatiškai, kas valandą. Private pasiūlymo duomenys kopijuojami taip pat automatiškai, vieną kartą per dieną.



Koks galimas laiškų, kalendorių ir paskyrų atkūrimo laikas?

El. laiškų, kalendorių ir kontaktų atsarginė kopija saugoma 15 dienų. Paskyrų atsarginė kopija saugoma 30 dienų.



Kaip migruoti į Exchange?